Meghódítaná a világot a magyar szépség

Kazári Mónika tavaly harmadik, idén viszont már első lett a WBPF nevű szervezet Európa-bajnokságán a model physique kategóriában.

A sportág nagy tehetségének tartott Móninak megvolt az első tv-szereplése is, egy hosszú interjúban beszélt a sikereiről és a motivációjáról.

"Ősszel államvizsgára készültem, így nem mertem bevállalni mellette a versenyfelkészülést. Szerintem jobb is, hogy így döntöttem, hiszen az edzéseket folytattam, és így még jobb formával sikerült színpadra állni az idei tavaszi szezonban" - nyilatkozta a 24 éves sportolónő, aki idén a thaiföldi világbajnokságon is szeretne bizonyítani.

2 Tovább

Kevesen tudják, valójában ki vagy

"Mindenki úgy lát, ahogy kinézel, de csak kevesen tudják, valójában ki vagy" - írta a Facebookon az alábbi képhez Nagy Mariann.

A fitnesz világába másfél éve csöppent. A tavaly őszi versenyszezonra 4 hónap alatt készült fel.

Eredményei:
- Kriko Kupa tehetségkutató 4.hely
- Magyar Bajnokság 3.hely
- Fitparadé over 30 2.hely
- Miss Suncity kupa 2.hely

Idén:
- a komáromi Tropical Kupán 2.
- a székesfehérvári magyar bajnokságon 6. helyezett

"Következő célom az őszi versenyszezon, ahol remélem, egy még jobb formával állhatok színpadra" - mondta Nagy Mariann, aki korábban tíz évig versenytáncolt.

Párja Nagy Milán, a WBPF Eb-ezüstérmes sport physique-versenyzője.

Egy kép arról, amikor színpadon van:

0 Tovább

Regős Lili Romániában is sztár

Egy emeletes házat takartak be Romániában a világ legjobb testű nőjével.



Méghogy a sportban nincs barátság a nemzetek között? Regős Lili a román Tiger  Classic arca, sőt az októberi rendezvényük szerződtetett sztárvendége. Lehet, hogy a szegregáció sportágspecifikus? Mert ha a világ legjobb testű nőjével hirdetni egy constancai és egy bukaresti eseményt megtiszteltetés, akkor miért balhéznak a fociszurkolók?

0 Tovább

Így lehet szuper alakod jövő nyárra

Németh Dóri fitneszvilágbajnok elárulta, hogy pár egyszerű szabály betartásával, önsanyargatás nélkül hogyan kerülhetünk jó formába a következő strandszezonra.

Tudom, tudom, rossz fej vagyok, amiért azt mondom, itt a nyár vége, jön a hideg, a nagy pulcsik és kabátok időszaka, amikor "senkit" nem érdekel, hogy néz ki...

De mi lenne, ha ebben az évben másképp csinálnánk? Kilenc hónapunk van a következő nyárig, fesztiválokig, nyaralásig, a forrónacikig és a rémisztő bikinikig!:)

Ez idő alatt bármire képesek vagyunk!

Tehát: 

1. Végérvényesen felejtsük el az őnsanyargatást, pár száz kalóriás, natur csirkés-salátás baromságokat, és kezdjünk el NAPI 5x, VÁLTOZATOSAN, FEHÉRJÉBEN, SZÉNHIDRÁTOKBAN-ROSTOKBAN gazdag ételeket fogyasztani, és a zsírt se mellőzzük.

2. Az 1. es a 3. étkezéshez együnk szénhidrátot es zsírokat, gyümölcsöket, és minden olyat, amit eddig "bűnösnek" találtunk. Pl.: zabpehely, mandula, avokádó, bogyós gyümölcsök, ananász, aszalt gyümölcsök, édesburgonya, basmati rizs, stb.

3. A 4-5 étkezésünk leginkább fehérjéből es zöldségből álljon, lehet halakat, vörös húsokat, csirke-/pulykamellet, rákot enni - salátákkal, grillezett zöldségekkel.

4. Lefekvés előtt együnk zsírt!:) 20 gr mandula, vagy egy teáskanál mogyoróvaj tökéletes lesz.:)

5. Napi 2,5 gr /testsúly kg fehérjét együnk! Tojásfehérje, húsok, halak es táplálékkiegészítők formájában 

6. Nem kell elfelejteni a lecsót, a paprikás csirkét, legyetek kreatívak, főzzetek es fűszerezzetek változatosan.

7. Lúgosítsatok! Minden reggel éhgyomorra igyatok meg 3 dl csapmeleg vizet, amibe belecsavartok egy egész citromot.

8. Sport-sport-sport! Zsírt egetni aerob edzessel lehet a legkönnyebben, de ehhez bizony minimum 40 percig nem szabad feladnunk! Mindegy, mit csinálunk - kocogás, gyors séta, taposás, bicaj -, a lényeg, hogy a pulzusunk zsírégető tartományban legyen.

9. Legyetek türelmesek. Május a cél, nem december. A fokozatosság elvét betartva haladjunk, és folyamatosan nehezítsük az edzésterveket, és változtassunk picit az étrenden, mert nagyon hamar hozzaszokik a szervezet ugyanahhoz a terheléshez.

10. Jelentkezz valamelyik online távedzéses programomra (www.nemethdorottyafitness.hu), vagy gyere el hozzank a Mybodyba, és tuti, hogy jövő nyáron büszkén fogsz a strandon sétálni!:)

3 Tovább

Egy fitneszmodell valódi élete

Lengyel Vivien, a WBPF nevű szervezet világbajnoka szerint rengeteg a tévhit a fitneszmodellek életéről. 

Manapság divatból minden második lány fitnesz modell szeretne lenni - írja a Facebookon Molnár Péter Mr. Universe-testépítő kedvese, Lengyel Vivien. Rengeteget hallom,hogy amit én csinálok, képviselek, az gyerekjáték, és csak lebarnítva, csinosan kell a színpadon bájologni. Hát akkor nézzünk kicsit a dolgok mögé!:) Aki hosszútávon szeretne profitálni a versenyzésből, annak nem egy-két versenyen kell elindulnia, hanem hosszú évekig kell helyesen edzeni és megfelelően táplálkozni. Azt sem árt tisztázni, hogy annak, aki színpadra szeretne állni, speciálisan felépített edzésre van szüksége, hiszen minden kategóriának megvannak a követelményei, aszerint kell az testünket formálni.

Egész évben kell edzeni, nem csak a verseny előtt pár hónapig. Egy versenydiéta általában több hónapon keresztül is eltart, amibe nem fér bele a csalás. Nincs cukor, nincs felesleges szénhidrát, nincs gyümölcs, tejtermék, alkohol, éjszakázás. A véghajrában már sót sem használunk és az is fontos,hogy nátriumszegény vizet igyunk. Nem egyszerü koplalásról beszélünk. Egy fitneszmodellnek a célja,hogy izom helyett zsírt veszítsen.

Ezt nem lehet elérni méregtelenítő kúrákkal. Keményen kell diétázni! Napi 5-6-szor kell sovány húsokat, halat, zöldségeket, minőségi szénhidrátot enni. Elmaradhatatlan a mindennapos főzés. Bárhol vagy, 3 óránkként enned kell, nem érdekel, mit gondolnak az emberek. Mindenki megkérdezi, minden alkalommal, hogy mit eszel, mennyit, miért, készülsz-e versenyre, mikor lesz a verseny, hogy bírod, mert ők elképzelni sem tudják... Aki nem kérdez, az pedig általában osztja az észt. Vagy arról beszélnek, hogy ez egy hülyeség, és minek csinálod. Tudnod kell viselni a negatív kritikát, mert bizony ebben a sportban ez gyakori. Tudnod kell elfogadni, ha valaki más jobb nálad. Ez motiváljon, hogy legközelebb még jobb legyél. Egy bajnok így gondolkodik!

Ha valóban versenyezni szeretnél, először tedd mérlegre a dolgokat. Gondold át, te mit áldozol ezért? Mennyit ér neked a siker? Elég alázatos vagy hozzá, hogy végigcsináld?

Ennek a sportnak a szépsége szerintem nem a színpad vagy a csillogó bikinik. Megtanít küzdeni, lemondani, kitartani, hinni, akarni.

Csak akkor lehetsz sikeres versenyző, ha ez mind megvan benned.

1 Tovább

Reblog