Így került bombaformába a Survivor után

Maróti Nóri alig 48 kiló volt, miután kiesett a Survivorból, aztán fogta magát, és négy hónap alatt pazar formába került, hogy indulhasson a Kriko Kupán. A sportmodell-versenyző a szezont végül három ezüstéremmel zárta.

0 Tovább

Akire érdemes figyelni!

A Fitparádé promótereinek a döntése alapján egyéves menedzselési szerződést kapott Hupczik Vivien.

Vivien Ifbb Pro kártyát nyert a Fitparádé Classic fitneszversenyén, majd a bikini (+170cm) kategória győzelemmel az abszolútban kis híján duplázott.

fitnesz Fitparádé Hupczik Vivien

Buranits Ildikó, a Fitparádé promótere és Hupczik Vivien fitneszversenyző

Érdemes lesz nagyon figyelni a gyönyörű fitneszversenyző karrierjét!

0 Tovább

Amikor meg kell hozni a döntést!

Az élet sorsfordító döntéseiről írt a korábbi Fitparádé-győztes Regős Lili.

"A sors akkor állít minket nagy döntések elé, amikor a legkevésbé sem számítunk rá. Ilyenkor derül ki, elég bátrak vagyunk-e, hogy megváltoztassuk az életünket. Ilyenkor nem tehetünk úgy, mintha mi sem történt volna, és nem hivatkozhatunk arra, hogy még nem vagyunk felkészülve a döntésre. A próba nem vár. Az élet nem néz hátra."

0 Tovább

Profi kártyát ért a látványos fitneszprodukció

Hupczik Vivien a Fitparádén, Bikini 170+ kategóriában első lett, Fitnessben pedig megnyerte a profi kártyát. "Mérhetetlenül boldoggá tesz a tudat, hogy kifizetődött a belefektetett munkám; a 13 év versenyszerű szertorna és az utána következő, konditermi edzések. Viszont úgy érzem, egy igazi sportoló, nem akkor válik profivá, ha kap egy ilyen díjat, sőt lehet, hogy sosem jut hasonló elismeréshez. Egy igazi profi sportolót az akaratereje, a kitartása, de ami a legfontosabb; a jelleme teszi igazán naggyá. Ez az, amitől különleges" - írta a Facebookon a tényleg szinte tökéletes alakú és mozgású sportolónő.

A fitneszben nyújtott produkcióját mindenképpen érdemes megnézni!

0 Tovább

Így erősítsd a hátadat!

Szabados Edit, a WBPF sportmodell-versenyzője videón mutatott egy rövid részlet az egyik hátedzéséből.

"Két fontos alapgyakorlat, ami mindig benne van az edzéstervben pici módosítással, sosem ugyanaz a sorrend és sosem ugyan az a terhelés, tempó."

0 Tovább

Reblog